Tuesday, June 14, 2005

Guld, värme och trötthet

Det känns som om sommaren slagit till ordentligt nu.
Det är kokhett inne på bussarna, sl borde definitivt satsa på luftkonditionering.
Jag är irriterad över att jag är för gammal för att ha sommarlovskort och nu måste göra valet att ha en utgift på 600:-/månad för att få åka buss, eller betala ofantliga summor för säsongskorten. (Ja, så känns det när man inte har ett jobb, eller jobb och jobb... Det har jag ju... Men iaf...)
Ska söka till folkhögskola till hösten (VÄDDÖ?!) Men jag vill och brinner för att lära mig sy mer, väva, sticka, trycka, konstruera, utveckla. Jag njuter av att bara skriva det.
Åter till det varma Stockhom och till och med så här på kvällskvisten är det ljummet ute och ljust (Jag förundras alltid).
Har ont i huvudet, behöver duscha och har shoppat idag.

Inhandlat:
Guldskor
Guldväska
70-tals klänning med rosa, gula, orangea blommar samt blad i guld. (bakgrunden är naturligtvis vit)
En bikini i millitär grönt (den enda som passade, ja mina bröst är idiotiska)

Jag har förövrigt fått dåndimpen över hur illa människor klär sig. Att det aldrig känns som om någon lär sig. Usch, men vad ska man göra? Orkar inte skriva om det idag.

Det bästa just nu är att vi snart åker till London om ungefär en vecka, CSI går på nätterna och att jag faktiskt sov lite mer än 5 timmar i natt. JIPPIE! NYTT REKORD!
Ja, jag sover när jag varit ute på krogen, men då är klockan 5 på morgonen, och inte klockan halv två som den var inatt! (Mirakel har skett! Fast jag tror att det var det faktum att jag sovit två timmar natten innan)

Imorgon ska jag jobba, från 9-18... Det är varmt överallt, och jag måste verkligen hoppa in i duschen nu.

Ska kolla på den hemlighetsfulla trädgården snart...
Såg att de sålde lite filmer jag ville ha, så nu är det dags att inhandla sådant också... Hahaha.

Jag saknar C, mycket.

Nu ska jag gå och duscha, plocka fram kläder tills imorgon och sedan dega framför tv:n till filmen. Samt måla naglarna.

Adjö.

No comments: