Tuesday, June 21, 2005

Sounds like a Melody

Jag är inne i någon 80-tals-synth-period just nu, och ingenting kan ta ned mig.
Det är en underbar känsla som infunnit sig, efter nattens eskapader.

Imorgon ska jag umgås med K, jag tänker tvinga henne ha pjamasparty med mig. Käka popcorn och bara svulla, såsom bara vi kan... Hahaha, det blir en syn det...

Det känns som jag nu har hela sommaren planerad, efter London (som jag åker till på lördag) blir det en evig väntan på K:s hemkomst från Rhodos, och den tiden ska jag spendera med A, då hon kommer hit (förhoppningsvis) och sedan hos M och åka lastbil (jag är förtjust och full av förväntan och spänning!), kan det bli bättre? Jag ska även ligga ute i solen och läsa, njuta och bara för en gångs skull vara, utan något irritationer, bitterheter eller depressiva perioder. Får se om jag lyckas?

Jag har inga negativa känslor alls i kroppen, visst är det kanske synd att saker är som de är, men det är bara att se framåt. En paus är bra, och London blir den riktiga pausen. Mobilen lämnas nog till och med hemma.
Kommer kanske uppdatera bloggen, för att människor ska veta att jag lever, äh, vafan, lite undran kan väl alla ha? ;)

I London ska det shoppas!
Jag har lovat K silkisar, hahahaha, hon behöver det nog!

Jag väntar med spänning på nästa Harry Potter bok, 16 juli kommer den!
Är det inte underbart! Jag älskar Harry Potter; magin och spänningen de böckerna har, oh.
Gissa vem som kommer stå först i kön till akademibokhandeln då? Hahaha!

Imorgon ska jag nog köpa mig ett par solisar också, det behövs.
Det väger mellan Chanel, Versace eller ett par jag hittade idag...

Hade ett långt samtal med A idag, fick prata och skratta, det värderas högt.
Tack.

Nu snart ska jag skriva packningslistan inför London, städa mitt rum, för att sedan gå ner till tvättstugan boka en tid och sedan se CSI, somnar förhoppningsvis innan klockan 4 inatt, då K kommer tidigt imorgon.

Låtlistan just nu:
Shakira feat. Alejandro Sanz - La tortura
Yazoo - Don't Go
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
Men Without Hats - Safety Dance
Nena - 99 Luftballons
Alphaville - Sounds Like A Melody
Real Life - Send Me An Angel
OMD - Enola Gay

Nu regnar det igen, funderar nästan på att gå ut.

Ciao så länge!

No comments: