Monday, July 11, 2005

Det är vaaarmt!!!

Nu har jag varit i Gävle/Sandviken i snart två dagar.
Det är varmt, kul och ännu varmare.

Jag ska ta körkort, har jag nu bestämt. Jag älskar att åka bil.
För första gången har jag åke i mer än 200 km/h och jävlar vilken adrenalin kick det var. Millan och jag badade igår och sedan har jag varit hos Anna och sovit :) Myys.
Iaf, jag har inhandlat en ny tröja, marinblå samt vit randig, med lite likt puffärm. Ska ha på mig den tillsammans med mina jeans och mina pumps som har volang på sig, sen inte idag då.

Iaf, såg Lemony Snicket igår, jag har ingen förståelse alls för att den ska vara för barn från 7 år. Den är fruktansvärt mörk och dyster, men självklart slutar den lyckligt. Jim Carrey gör faktiskt en bra roll. Jag blev faktiskt rädd, oerhört, hm, jag vill inte prata om det.

När jag kommer hem ska jag be min bror omformatera vår dator, märker att det finns funktioner som man kan tillföra sin blogg, som jag inte ser hemma :S
Nåväl, snart ska jag duscha.... Det är varmt....

Jag badade för första gången igår. hahaha, i en pool självklart. Jag måste bada meeer!

Karin, hur går det med allting på Rhodos? Fortfarande bränd med blåsor i ansiktet? Jag saknar dig iaf, men snart är du hemma igen...

Jag saknar er.

Imorgon ska jag åka lastbil, ska bli superkul :)

Nu ska jag kila.

Ciao!

No comments: