Friday, July 08, 2005

Helvetes jävla as!

Jag säger bara det: Helvetes jävla as!!! Gå och dränk dig!!! Jag är så trött att jag kan spy, finns det ingen hejd?

Imorgon, ska jag på den mindre men ändå mer efterlängtade resan till Gävle, den som lever får se. I will keep you posted, liksom. Ska bli skönt att träffa Millan och Anna igen. Det var länge sen... Undrar om de kommer känna igen mig... Haha!

"När helvetet bryter löst, så binder mörkret oss alla till små svarta nysten av sorg" för att citera en kär vän till mig, sedan förra sommaren.
Jag tror det stämmer.

Jag ser tjock ut på bilder, det var inte smickrande bilder jag såg på mig själv idag. Jag blir så vemodig när jag ser min kropp. Så less. Men men, inte klaga. Läste i Elle att man ska försöka skriva en 500 nummer lång lista på vad som är bra med ens kropp... Livslångt projekt? Vi får väl se... haha
Nää, jag ska försöka knipa tag i Janni sen och se om hon har några bra råd... Något måste ske...

Helvetes jävla as! (säger jag igen)

No comments: