Sunday, October 02, 2005

Fucked by a star

http://msmarlborolight.blogspot.com/
Läs den bloggen, så underbar!!!

Nåväl, igår träffade jag några gamla vänner från min old school liksom, drack öl och hängde på Bara Bistro. Det var Mangos födelsedag, yeah! Jag drack även min första Bloody Mary, den var speciell, eller ja, vad säger man? Det kändes mer som en dagen-efter drink än en drink på krogen. Den funkar nog jättebra som en återställare... Haha, Karin gillade den och berättade skvaller för mig, dessutom gav hon mig mycket beröm för mina kläder. Det är nog det enda jag fått från alla, beröm. Jag känner mig mäkta stolt!

Idag umgicks jag med Malin hela dagen, det gick väldigt bra, vi åkte på tripp till Uppsala, och träffade Janne, rökte vattenpipa och hade trevligt.
Janne sa den mest självklara kommentaren för idag:
"Så du har hittat en *censur* som är *censur* och *censur*" Hahahaha, skriv ett mail till mig, så får ni reda på vad det var som verkligens sas... ;)

Ciao!

No comments: