Wednesday, October 12, 2005

Mode 2006 Del I

Jag är helt död, känner mig helt bräcklig, men men, inget att klaga över.
Jag har panik över att Dekadance utstyrseln, den är inte ens påbörjad, men jag känner inte behovet av det. Men i helgen då jävlar, då kommer bästa Malin ut hit och vi ska ha det riktigt trevligt.

Har börjat kolla igenom vad mina favorit designers gjort för våren 2006, jag kommer med mina slutsatser sen, om vad jag själv tror är de stora grejjerna för vår/sommar 2006. Ska bli intressant att se allt nu. Det är väl ett ganska stort antal designers jag ska gå igenom ;) Hahahah!Vad seriös jag är, allvarligt, skulle jag orka, nu? :P

Nu har jag sett Chanels och Diors olika utbud. Volym gäller fortfarande dock och Gallianos stora beiga, blusar, är hur söta som helst. Lagerfelds kläder funkar väldigt bra för den klassiska looken, men en fun touch av glädje. Lite mer färg än höstens kollektioner.

Nu ska jag kolla Vivienne Westwood och Jean Paul Gaultier, uppdaterar senare!

Ciao!

No comments: