Wednesday, October 19, 2005

Tidsfördriv...

Ja, till min stora förvåning fann jag mig själv imorse sovandes med en bultsax, på något sätt hade den hamnat i sängen och jag fann den liggandes där. Nåväl, jag kan väl inte minnas allt jag gör?

Förövrigt färgar vi nu i skolan, mäter och måttar och ALLT luktar ättika (ull tycker som syra), och jag är så trött att jag bara vill gå upp på mitt rum och sova. Men nu är det lunch.

Dekadance är väldigt runt knuten nu och mina kläder börjar få en bättre struktur än de hade i måndags, ikväll efter fotot, ska jag gå till syslöjdssalen och sy. Nåväl, ni får se på Dekadance, hur jag ser ut. Jag måste bli klar innan fredag hursom. Jobba, jobba...

Ny blogg btw: http://epicindy.blogspot.com/
Hon är en bedårande varelse men utsökta kreationer! Läs!

Ciao!

No comments: