Wednesday, November 02, 2005

Tidsfördriv en händelserik dag i Annas liv...

Idag har varit en händelserik dag, jag har varit med min bror och handlat, shoppat snarare.
Jag har införskaffat mig ett nytt linne, en vit tröja och en väst. Mina kilklackar har kommit och de är alldeles bedårande, de kommer passa jättebra till min volangkjol (som jag sytt själv), och fått den färgad (som jag och mamma ska göra). Jag har sådan lust att sy, jag vet dock inte vad. Kreativiteten sprutar, men jag vet inte åt vilket håll. Någonstans vill den, men jag borde sova om en stund. Innan dess ska jag dock ha ritat ut ett liv. Det måste jag göra ikväll.

Vi har även varit på Sydpoolen idag (ligger vid Södertälje (för er som inte vet)). Det enda roliga där var vågorna och rutchkanan (den långa). Sedan var vi vid Ikea för att köpa grejjer till skolan, galgar alltså. Kul, va?

Jag har beställt lite nya filmer, jag älskar film, har jag märkt, men jag har egentligen inte råd, men men. Jag måste även köpa lite mera tyg. Matt satin tyg i färgen beige, och göra en klänning av det, gärna omlott. Skulle vara super snyggt till ett par av mina skor.
Jag har lovat att göra en lista på alla mina skor, för Kristines skull, och jag tror nästan att jag ska göra det. ;) Bara för att. Mina passioner, sy kläder och skor. Samt även musiken, filmen, poesin och sminket... Nåväl.

Nu ska jag kila!
Ciao!

No comments: