Friday, December 30, 2005

Dagen före det nya året...

Japp, imorgon är det då sista dagen på detta år, jag har varit med om nästintill allt känns det som, tiden har bara flygit sin kos. Som om allt bara rasat på i ett tempo som inte är speciellt skönt.

Dekadance var riktigt roligt, Cindy var super söt, och jag hoppas verkligen att jag inte var tråkig... Jag brukar ju hitta på allt möjligt konstigt till DD, men nää, det blev en vanlig svart klänning med spets... Haha, lack då självklart... Men stilren det var den... Jag ska nog försöka mig på något som kräver en viss utmaning nu, men först ska jag sy klart på mina pågående projekt. Det får bli nu i helgen, jag har längtat efter att sy. Det enda jag gör på dagarna är att läsa.

Jag läste om Maria Hedes bok "...och bli ett vackert lik". På en dag, jag hade inte lust till något annat.
Idag fick jag besök av Camilla, hon är en underbar kvinna, det må jag säga. Riktigt Guld värd.
Samt att jag försökte få tag på M-L, men hennes mobil var inte på...
Jag vill helst av allt i världen ha dessa skor, Manolos Mary Janes är nästan en myt och jag ska ha ett par sådana innan jag dör, så är det bara, kosta vad det kosta vill!

Nu ska jag önska er ALLA ett Gott Nytt År!

Ciao!

Ps. Sofia är den sötaste kusin man kan ha!
Ps. http://andyfashiontip.blogspot.com/ Denna blogg är att dö för, hur kul och kitchigt som helst. Men då ska man just läsa på engelska ;)
Ds.

1 comment:

Knaster said...

Du var läcker, precis som vanligt! Jag vågade ju mig dit i H&M-skjorta i tråkmaterial... :/ Så fort jag har råd ska jag köpa en latexskjorta!