Tuesday, December 13, 2005

Paljetter?

Jag har just nu upptäckt att en person vid namn Cindy, har länkat min blogg ;) Så nu måste saker åtgärdas omedelbart.
Ja, det kommer en länk till dig! Jag gillar din blogg stenhårt! Hoppas London är fantastiskt, fast det vet jag redan att det är (trots regnet), har varit där två gånger och hoppas på fler besök inom en ganska snar framtid... Alltid detta behov av pengar? Vart får man dem?

Iaf, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på Dekadance, för just nu ser det ut som det blir det, jag har fullt sjå med att ta mått, klippa i mönsterdelar ( OBS! som jag gjort SJÄLV!) och göra dem korrekta, vilket är ett bestyr i sig. Hujjedamej om jag inte får ihop det där jag håller på med... Håller just nu på med tre projekt, och ni som känner mig vid det här laget, vet att allt är hemligt tills sista sekund, då det ska visas upp... Men paljetter blir det nog lite av, förhoppningvis, om jag så ska sy för hand (även om jag har en pressarfot som syr fast paljettband på maskin) Tack gode gud för Husqvarna! ;)

Jag vill fortfarande ha korsetten från vex clothing, länken till den sidan finnes bland mina länkar. Kan vara intressant att hålla koll på vad som händer...

Just nu går Nothing else matters med Metallica på högspinn. Samt lite annat blandat Neurotic Fish bland annat... En salig blandning iaf...

Det är Lucia idag, och jag har inte sett ett enda luciatåg, men jag orkar inte riktigt bry mig om det...

Btw. Marilyn Manson och Dita Von Teese sitter front row på Vuitton visningar, vad säger det er? Såg det i nya Elle, lovely säger jag. Dita är så rätt för säsongen.

Nåväl, over and out!

Ciao!

1 comment:

Knaster said...

London är underbart! Säg bara till när du vill låna soffan! ;)