Friday, March 17, 2006

Dekadance och allmänt dravel...

Japp, imorgon är det Dekadance, ska bli ruskigt kul, jag antar att det blir efterfest också, hehe!
Med tanke på alla de där satans reglerna tillståndsmyndigheten har satt upp, idioti kallas det. Riktig idioti! Jag älskar DD, men lite av det som DD står för stoppar de. Vilket är helt befängt, varför denna diskriminering? Det verkar som om de är ute efter alla möjliga klubbar nu. Hallå, när ska ni fatta? Människor har sex på vilken jävla klubb som helst, även om det inte är tillåtet. Det innebär alltså att man måste stänga ner varenda klubb, och då funkar det inte. Någonstans måste de väl inse? Hallå? DD är faktiskt en av de få klubbarna där man har tillåtelsen till att vara nykter utan att någon kritiserar en för det. Hjärndöda verkar de vara där uppe.
Nog om politik. Jag är inte tillräckligt insatt ännu för att kunna göra någon större påverkan. Men någonting måste ske. Vad har hänt med demokratin och det "fria" samhället (där människor har mer rätt att bestämma vad som är rätt och fel (ist för någon myndighet))?

Jag har iaf bestämmt mig för vad det blir för utstyrsel imorgon och det är jag glad över, inatt ska jag sova, nu har jag alltså avslöjat en del, ni som kommer till DD, får helt enkelt se ;) Se och beskåda! ;P

Jag ska sy en sak, och på den ska jag sätta paljetter, det ska jag även göra med en annan sak jag håller på med. Haha! Jag syr för fulla muggar här, något måste jag ju spendera dagarna med, ni kanske får se bilder senare, när allt är klart, hehe! Vulka ska jag också börja med, men jag vet inte om jag vågar göra det. Får se... Alla tycker nog att jag ska våga, men jag vet inte, jag kan ju konstruera mönster och sy i lack så varför skulle jag inte kunna göra latexkläder egentligen?
Alla andra verkar ju klara det!

Nu ska jag kila!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Gör det! på cult2.se kan du tydligen börja lite..