Tuesday, March 07, 2006

En evig längtan, usch usch... :P

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, jag har blivit dålig på att uppdatera den här sidan, men något måste ske. Jag har iaf hur tråkigt som helst hemma... Jag vet vad jag ska ha på mig på DD, det blir äntligen av, så nu ska alla stå och sukta efter mig ;) (Narcissist, javisst)... Nej, men allvarligt, jag kommer vara läcker och innan ska jag och E ha en liten förfest, för oss två, ska bli skitkul :) Jag ser verkligen framemot det.

Idag kom det, det efterlängtade brevet från posten, Woho! Jag ska på Maiden, hur underbart är inte det? Med min Emilia också, det gårinte av för hackor det inte. Jag lyssnar dock mest på Depeche Mode just nu, och jag vill att det ska bli juli snart igen, vill vill vill! Jag längtar som en dåre, jag och min mor liksom, hur kul som helst ;) Ska se till att jag och hon är där tidigt, minst några timmar innan det börjar, jag hoppas på sol, så att det blir varmt! Oh, hur underbart är det inte?

Jag ska sy upp en hel del nya grejjor, men först måste jag göra klart det jag håller på med, och de måste sys in och grejjas med, det ska fan-i-mig sitta tight, så det så.
Jag måste även höra av mig till en viss person för att fråga om jag kan låna lite saker... Ska nog ringa honom nu.

Jag saknar en massa människor, men jag och Kakan ska på Mongolian på torsdagkväll, det kommer bli helt underbart. En annan bra sak är den att Silk Cuts, ÄNTLIGEN, har kommit till Sverige. Hallå, det är silkisar liksom ;P

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: