Friday, March 31, 2006

Kärlek, realistisk eller orealistisk?

Jaaa, snart är Sex and The City slut, jag har tittat igenom 6 säsonger, och vad ska jag göra när det verkligen är slut. Jag kommer gråta. Hm. Vad ska jag göra efter det? Plåga mig igenom 24 avsnitt av Desperate Housewives? Ja, antagligen.

Igår var jag hos Jocke och åt middag och tittade på en rolig film, Fun with Dick and Jane... Den var faktiskt bra, trots dåliga recentioner... Jag hade det superroligt :) Han är en trevlig typ, den där Jocke ;)

Förövrigt, vad är detta med att alla går och skaffar bebisar hela tiden? Idag stötte jag på en gammal vän som ska skaffa barn? När blev barn inne igen? Är det den nya accesoaren? Allvarligt, jag trodde det var över. Hon är 19 bast om ens det, hon fyller det i år, oj säger jag bara. Jag är fullt upptagen av att hitta min Mr Big, så jag har inte tid att skaffa ungar. Kanske hittar alla andra sina? Men hur, var och när? Hur hittar man sin egna Mr Big utan att stöta på massa hinder i vägen? Kan man verkligen hitta sin Mr Big, och när du gjort det kommer det då visa sig att allt verkligen passar? Jag söker efter desperat, underbar, romantisk, villkorslös kärlek, som tar mig runt om i världen, någon som verkligen är allt det man kan önska sig. Var finns du? Är det jag som är orealistisk, eller är jag faktiskt realistisk som verkligen känner som jag gör? Har romantiken flytt sin kos och fnns det verkligen orealistisk kärlek i den här världen?

Nu ska jag kila!
Ciao!

No comments: