Monday, April 03, 2006

Pump It!

Så sitter man här igen och har ingenting att göra i sitt händelselösa liv, jag vill plugga, göra något som känns värt något, inte sitta här. Jag funderar på att sy lite, men jag vet inte om jag orkar, det krävs mönster och liknande till det. Haha! Jag orkar alltså inte rita mönster idag, men jag vet att jag borde, jag borde göra mina vår/sommar kläder, men vad vet jag inte riktigt än... Det blir till att leta i mina modetidningar och se vad som finns att erbjuda, men sommarmodet i år är inte det roligaste jag sett. Hösten 05 var mycket roligare, kanske är det bara så att jag inte hittat mina godbitar ännu.

Det kanske är sant det där om fransyskorna, att de väljer endast några nyckelplagg, men de är helt rätt, varje säsong. Jag önskar att jag var fransyska, just nu iaf. Franska är ett vackert språk.

Igår fick jag det jag längtat efter i två veckor och det känns bra. Väldigt bra. Äntligen!

Jag funtar på att börja skriva på engelska här så att fler förstår, hur många är det egentligen som kan svenska som läser min blogg? Jag vill även lära mig hur man gör så att det syns hur många som varit inne på ens sida, det kan jag inte heller. Buhu! Får fråga någon som vet hur det funkar.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: