Friday, May 19, 2006

Minus 8 dagar kvar...!

Jaa, om en vecka är det som sagt Dekadance, och jag ser enormt mycket framemot det. DD, är som sagt alltid DD, och nu ja, nu jävlar säger jag bara ;) Jag kommer se stunning ut, och ingen kommer nog missa mig, som om de brukar göra det? Haha, vem kommer någonsin glömma mimmi klänningen? Nej, ingen... Eller hur jag såg ut i min klänning från breathless? Jag har fina minnen till mina kläder och jag har väldigt speciella minnen till Mimmi-klänningen, några få vet varför. Detta DD, kommer jag skapa nya minnen och nya intryck på vad jag kan göra för att se ännu bättre ut nästa gång.

Jag söker efter någon, jag vet dock inte vad. Kanske söker jag efter något, kärlek, närhet, ömhet, jag vet inte, men det får inte stå mig upp i halsen, då flyr jag skyggt in i skogen igen. Jag har någon intolerans mot för mycket ömhet. Kanske beror det på vad jag har varit med om, och vad jag hela tiden är med om. Nog om det nu, jag måste få tänka igenom saker nu, och jag måste återigen ställa mig frågan vilka jag ska ha kvar i mitt liv. Det är svåra beslut, men de kanske måste fattas igen, sorgligt men sant.

Nu måste jag snart sätta mig vid symaskinen och sy ett plagg till imorgon, ska bli intressant och se vad det blir, jag ska iaf, ja, hemligt, men ännu ett plagg ska skapas ikväll, jag brinner för det, om jag bara hade mer pengar skulle jag verkligen sätta igång med olika saker och kanske starta upp en egen studio, jag vill inte hålla på med konfektion, utan med couture, det som slår näsan av alla och ser något enormt vackert framför sig. Frågan är bara vad jag ska skapa för plagg, som ingen annan har skapat, vi får se... Nu ska jag sätta mig och knåpa iaf.

Btw är det jättelång kö till Qx, och jag vill in nuuuu!!! Nuuu! Men, livet är inte alltid snällt mot en...

Ciao!

No comments: