Friday, June 16, 2006

Sommar!

Ja, nu är sommaren här och det känns väldigt skönt, dock längtar jag alltid till vintern när det blir sommar. Nu har jag bloggat i över ett år, haha, den 13:e juni 2005 började jag och idag är det den 16:e juni 2006, haha! Det ni! Jag känner att jag har utvecklats väldigt mycket i år, samtidigt som jag strävar mot något oförutsägbart. Vad vet jag inte ännu, men den som lever får se. Jag märker väl av det.

Idag ska jag ha picknick med Malin, sen hoppas jag att Fredrik kommer dit, det gör han säkert, ska bli mysigt att sitta i vitan och ta det lugnt i solen med Malin! Har inte umgåtts med henne på väldigt länge på det sättet, så nu ska vi äntligen få lite tid över för varandra, vilket jag uppskattar högt. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig. Det står still i mitt huvud, hälften av alla mina kläder ligger i tvätten och måste tvättas, ska tvätta nästa vecka när jag har kommit hem från släktträffen, på den ska jag ha en vit underbar klänning med knytband i midjan, självklart vintage!

Jag fick reda på att Ebba Von Sydow har köpt likdana skor som jag har, tråkigt. Men de är så snygga att det inte gör något. Haha! Nåväl, världen är liten. Jag har dock ingen bild på dem ännu, men hallå, jag har ingen digitalkamera ännu, men får se till att skaffa! Det måste jag göra, ska skicka bilder till Nik också, haha, vi ska antagligen ha en fotosession, loovely! Jag har kommit på en massa idéer till massa olika sessioner, nu ska jag bara skaffa kläder till alla! Men det är inte så svårt att fixa, det tror jag inte. Jag ska ringa honom nu och diskutera!

Over and Out!

Ciao!

No comments: