Friday, December 08, 2006

Köpstopp!

Imorgon är det Kakans födelsedag, hon fyller systembolaget-ålder, haha! Jag vet fortfarande inte vad jag ska ge henne, men det kommer väl så småningom.
Jag har härmed köpstopp, jag får inte handla något till mig själv förens i början på januari, så enkelt är det. Ska endast köpa julklappar till familjen, det är verkligen köpstopp nu, om jag säger så. Någon gång måste jag säga ifrån till mig själv. Efter att ha beställt hem 8 nya par skor igår och 2 klänningar, ett par till skor och en väska, så får det helt enkelt inte bli mer, vi får se om jag lyckas med det. Haha, lite beror väl på också.
En sak måste dock inhandlas och det är beige (det ser fel ut hur man än stavar det!!!) färgat foder och även rött till det jag ska till Dekadance, imorgon åker jag nog och handlar det.
Så får jag även hem mina mönster, jag kommer se helt sjuk ut på Dekadance, detta är nog det svåraste jag gett mig in på. Jag tror mig sannerligen det.

Imorgon ska jag förutom fira Kakans födelsedag träffa Malin, vilket känns väldigt skönt. Jag har inte fått spendera tid med henne på evigheter. Ja, om man bortser från Marcus begravning och den kvällen på Grottan, annars har jag inte ens sett skymten av henne, i stort sett under hela hösten, det finns en viss saknad.

Jag har fått fortsatt jobb, det känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig, verkligen jätteskönt. Nu vet jag att jag kommer få in mina pengar och jag kommer kunna köpa saker, haha! :P
Jag är shop-a-holic, så det skriker om det.

Nej, nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: