Wednesday, March 07, 2007

Lite babbel.

Nu har jag bloggat i mer än 1 och ½ år och det känns ganska skönt, jag har som en liten fristad, där jag kan uttrycka mina åsikter och mina tankar, inte allt, men en hel del.
Jag är fortfarande helt såld på Madonna och allt som hon gör, och att jag inte fick tag på Metallica biljetter gör mig fortfarande förbannad, men jag ska fan ha det, så enkelt är det bara. Ha is i magen nu, så kommer detta att fixa sig. Jag vet att många säljer av sina biljetter, och då kan jag köpa. Men ändå. Jag kommer finnas med i en bok om fetisch som Andrea Belluso har tagit. Jag tycker ni kan kika in på hans sida där och se vad han har för bilder. Belluso, det är bara att trycka på länken så kommer ni direkt dit.

Jag ska plåtas om två veckor igen, av Pippi :) Det ska bli riktigt kul! Så jag måste sätta mig och sy, samt vulka latex, det finns så mycket jag vill ha :)
Jag ska även köpa mig ett par skor och lite nya filmer nu. Det tror jag blir bra!

Ciao!

No comments: