Sunday, April 22, 2007

En söndagskväll...

Ja, så var även denna helg över, jag märkte att jag inte har uppdaterat på några dagar. Så det är dags. Jag har haft helt fullt upp i helgen, så det skriker om det. I fredags var det inflyttningsfest och Rocks som gällde och igår var det hemma party med Emil, han hade jag inte sett på över 2 år. Snacka om att det var trevligt att träffa den pojkvaskern.

Det ser ut att bli Arvika iår, så fort lönen kommer ska jag beställa tillsammans med Malin, haha, jag säger då det. Men först och främst måste jag skaffa mig ett jobb i sommar, det måste jag verkligen, det börjar liksom brinna i knutarna snart. Hujjedamej, säger jag bara.

Jag är lycklig, livet fortsätter som vanligt och jag har snart några dagar ledigt, ska bli riktigt skönt, jag vet att de sista veckorna på jobbet kommer gå superfort.
Nej, jag kan inte visa vad jag egentligen känner inte här. Men jag kan inte sy just nu och det om något gör mig otroligt ledsen. Jag har för ont i händerna för det. Men jag tänker fan inte visa mig svag, för det är något jag inte är.

Nej, jag ska ringa Danil, han får mig att må bra.

Nu ska jag kila.

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Jag är glad att livet leker och du är lycklig. Jag kanske kan ordna ett sommarjobb åt dig.. om jag får din ICQ