Tuesday, April 24, 2007

Kroppen mår inte bra idag.

Min kropp mår inte bra, that's it. Den tar verkligen stryk just nu, av kylan. Jag måste få värme snart. Och ingenting hjälper mot värken, den finns bara där och jag kan verkligen inte göra något. Jag har förbannat ont, så ont att jag vill gråta, men det kan jag inte. Nej, jag ska inte klaga, imorgon ska jag tillbaka till jobbet och då måste jag må bra.

Jag väntar på två klänningar från Asos, men det jag helst vill köpa just nu är skor och latex. Och kanske lite andra saker, men allt kommer i sinom tid, det gör det. Jag ska plugga upp betyg till hösten, det ska bli skönt att ha det avklarat, jag vill inte plugga mode eller design just nu, det känns inte som om det är något som jag brinner för, men jag ska söka distans kurser till hösten tror jag också och gå och läsa mer mönsterkonstruktion och målning, sen får jag se vad som blir av med mig. Jag är lagom melankolisk just nu, det beror på att jag har ont.

Fan ta den här jävla fibromyalgin, det känns hopplöst just nu. Men jag borde vara van vid detta, men det tilltar bara och jag vill bara sova bort allt. Samt sluta med en hel del saker. Får se vad min läkare säger. Jag vill verkligen sluta. Men jag vet att jag inte får.

Nu ska jag kila.

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

den här måste bara du och resten av dina läsare kolla på !! http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U

och sen den här http://www.youtube.com/watch?v=IbOGNJ9THsc&NR=1