Sunday, May 27, 2007

Lugn helg.

Ja, denna helg blev en lugn helg, nästa blir precis tvärtom. Då blir det 90's och Dekadance, och det jag ska ha på mig, ska jag börja sy nu tror jag ^_^ Jag är grymt sugen på det jag ska göra. Och att det blir snyggt är det ingen tvekan om. Haha! Jag ska väl sy till 90's också tror jag, en fundering jag har, jag har ju så mycket tyg nu att det inte är sant. Så jag måste börja sy upp kläder, ist för att köpa dem. Det bästa vore om jag verkligen gjorde som jag skriver också, men så blir det hela sommaren, jag ska sy upp alla mina tyger, eller inte alla, men mycket ska jag sy. Så känner jag just nu.

Idag fyller Hansedarling år, så om ni finns på helgon eller Qx, eller något sådant ställe, säg Grattis till Joachi, det tycker bestämt att ni ska göra! Savey?

Nej, nu ska jag läsa lite i min bok om Johnny Depp och se hur många pirates filmer det finns ute nu, haha ^_^

Ciao!

No comments: