Thursday, May 10, 2007

Svammel, part ?

Ja, snart är det helg och då är det 90's och Dekadance som gäller, ren lycka, denna helg alltså, och jag ska sy kläder igen, har jag bestämt mig för, till Dekadance då. Jag längtar, det var ett tag sen jag fick sy, haha! Ändå har jag en maskin stående hemma, redo för bruk.

Jag har iaf i min bilddagbok laddat upp en fotosession som jag hade för en vecka sen, den finns även på Qx, för er som är nyfikna. Där hittar ni mig under namnet Sagobarn. Men ni måste fortfarande vara inloggade och medlemmar för att kunna se, så öppen är jag inte ännu. *småle*

Jag vill att det ska bli helg nu och att bussarna ska börja åka sina ordinarie-turer igen, detta är riktigt jobbigt, det ska ni veta. Jävla SL. Jävla Täby Kommun, och allt därtill.

Nej, nu ska jag leta skor, och latex kläder och lite annat smått och gott.

Ciao!

No comments: