Thursday, June 21, 2007

Dagen före midsommarafton.

Imorgon är det minsann midsommar och det ska jag spendera med underbart umgänge i Södertälje! Det ska minsann bli superroligt, det kommer dock inte vara så många som jag känner, men det ger mig tillfälle att verkligen lära känna nya människor, ska bli sweet som fan. Jag kommer ha en underbar midsommar, jag får fira den med Kristine, Johan, Virre och Sengen och om några vet hur man ska parta så är det dem. Yeay!

Jag vill köpa en skinnjacka, det känns som om jag verkligen vill det, men jag vet inte om det är så smart just nu, det ska jag vara en kort en, och ja, om jag köper en kommer det bilder i min bilddagbok och kanske kommer det en bild här också. Tiden går fort, och jag måste städa mitt rum och göra sådant när jag väl kommer hem sen, hoppas på dåligt väder då kan man städa, då är man inte på hugget att gå ut. Det är jag visserligen inte när det är för mycket sol heller, men men...
Städning ska ske omgående, och rensning bland alla mina tyger, tror jag också, ska sy lite nya kläder tror jag minsann, haha! Jag har all tid i världen, men jag orkar inte. Jag håller på att stressa ner, om man säger så.

Just nu är det Tori Amos som gäller, för hela slanten, hennes musik gör mig väldigt tillfreds med allting och jag orkar inte bry mig om petitesser om man säger så.

Nu ska jag kila!
Ciao!

No comments: