Friday, June 01, 2007

Helg full av äventyr!

Nu har den sista riktiga arbetsveckan passerat, och det med vild och behåg. Jag blev rasande igår, pga en anledning som jag inte vill ta upp. Jag verkligen blev så arg så det finns inte sitt like.
Men men, det gick över, även om jag fortfarande har ont i huvudet. Ja, det säger väl en del?
En annan sak som stör mig är att bussarna inte helt är igång ännu. Såsom min nattbuss, så det blir taxi denna helg också, JIPPI, säger min plånbok. Verkligen roligt. Men nu har de iaf tagit bort vägbulorna från den vägen där jag bor på, så nu ska bara Arbetsmiljöverket, få sitt arsle ur vagnen och inspektera med Kommunen och säga sitt, de är helt borta nu, så enkelt är det. Sätt lite fart!

Ikväll är det 90's som gäller och imorgon är det DekaXS, eller TN, eller 80's. Jag vet inte varför de lägger tre klubbar på samma kväll, hm, det känns lagom roligt.
Nej, vad trött jag är, jag vill sova. På riktigt, sova, sova, sova, sova. Men nej, jag ska iväg. Haha! Får se hur det går det här. Ikväll blir det iaf, riktigt super duper kul, det vet jag.
Ska sy det jag ska ha på mig imorgon, ska bli riktigt fint minsann minsann ^_^

Det är riktigt kallt ute, är det bara jag som tycker så?

Nej, nu ska jag kila och sätta upp håret i papiljotter ^_^

Ciao!

No comments: