Saturday, June 09, 2007

Konversation i natt med Daniel!

D: Heffaklump.
A: Va?
D: Äpple
A: Äpple, varför äpplen och Heffaklump?
D: Äppelpaj, med kanel ovanpå.
A: Smul eller sådan med botten?
D: Snusk!
A: Snuskpaj?
D: Ja.
A: Vill du ha en snuskäppelpaj?
D: Ja.
A: Inte en smulpaj?
D: Nej, snusk.
A: Jag behöver fistas, men inga män har någonsin lyckats.
D: Jag ska fistfucka dig, med min fistfuckararm!
A: Ska du fistfucka mig?
D: Lätt.
A: Då har vi en deal.
D: Ja, imorgon.
A: Imorgon?
D: Hmm... mhmmm.... mjo.....mmmm. *gör en massa ljud*
A: Det är kontrollerat att du har en kuk och att jag har en fitta.
D: Nej, det är okontrollerat.
A: Är det okontrollerat?
D: Ja, det är okontrollerat,
D: Men imorgon är det kontrollerat, för jag är synsk.
A: Jasså, är du synsk? Sover du sötnos?
D: Mmm..... Hmmm.... *gör en massa ljud*

Sen minns jag inte så mycket mer, men dett a är lite vad vår konversation gick ut på.
Det som ska noteras är det att Daniel var full och pratade i sömnen, tror jag och att jag var väldigt trött jag med. Jag hade dock det roligaste och mest ologiska samtalet ever.

Ciao!

No comments: