Wednesday, June 13, 2007

Sista dagen på jobbet.

Sista dagen på jobbet. Sista dagen i skolan där jag jobbar och det enda vi gör är att packa böcker >.< Roligare har jag haft. Igår var det avslutning och jag var så trött när jag kom hem att jag inte ens orkade sitta här, jag kompenserar det sen. Jag har tre dagars bilder att ladda upp. UH! Och jag är inte pepp alls. Allt känns väldigt OPEPP just nu. Jag var down som fan i helgen och hela jag är opepp och vill supa ner mig å det grövsta.
Säg att något roligt händer i helgen ^_^

Jag har btw, abstinens så det skriker om det just nu, benzo kallas det och min kropp skriker efter det, huva! Nej, men jag ska klara det här. Jag röker som en borstbindare ist. Hahaha!

Nu ska jag ha möte om 5 minuter. Sen har jag bara 2 timmar kvar på det här jobbet. Det känns som om jag inte riktigt är färdig och åker väl hit imorgonbitti för att hjälpa pojkarna bära >.<>.< Nej, idag är en jävligt OPEPP dag och jag skulle behöva en kram, en stor sådan.

Update later!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

stor kram till dig sötnos!