Wednesday, June 06, 2007

Teatron!

Igår var det Teatron, med Joel som gällde. Det var superduper roligt, jag dansade sönder mina fötter, så enkelt är det. Men mina skor är intakta, tack och lov för det! Men fan vad mina fötter gör ont idag, det är inte roligt. >.<
Men att dansa till techno av den hårdare varianten, var värt lite slitna fötter.
Jag kände mig som Carrie i Sex And The City igår, ihihi!<3
Drack minsann Cosmopolitan också, mihi!
Att jag var trygg igår, och inatt när jag skulle sova, det var en sådan känsla som sällan har infunnit sig. Jag blev varm inombords.

Idag har jag även beställt biljetter till Arvika, sweet som fan. Jag och ÄlsklingsMalin kommer åka på festival tillsammans, det ska bli så roligt. Oh, jag ser dock inte framemot det där med att inte kunna duscha, när jag vill. Och ja, jag måste köpa gummistövlar, låga bra skor att gå i, som klarar av att bli skitiga, och en solstol... Solkräm, keps, solglasögon, och lite mer. Jag tänker inte ta med mig mina vanliga solbrillor, de vill jag inte ska förstöras, haha! Mihi! Nästan alla jag känner ska till Arvika, det ska bli niice. Oh, hihi! Jag är lycklig. Någonting inom mig förändras just nu, jag växer upp tror jag.

Nu ska jag inte göra så mycket tror jag.
Duscha kanske och smörja in fötterna, buhu! Aj, AJ, AAAJ!

Ciao!

No comments: