Saturday, June 16, 2007

Today I'm freakin Happy!

Ja, idag är jag lycklig. Jag fick mail från min kusin, som jag inte hört något ifrån på mer än 3 år, huva! Det roliga är att hon vill komma på besök hit till Stockholm och bo hos oss. Det är verkligen lycka, och hon har lyckats övertyga min faster om att hon ska få åka. Jag hoppas att hon kommer trivas här. Pratade även med pappa om det, ringde så fort jag fick mailet och frågade honom om hon fick komma. Oh, det blir så freakin wunderfull om hon kommer och bor här. Jag ska visa henne Stockholm och ta med henne på badning, hon kommer frysa när hon badar, hon är ju van vid 40 graders värme ^_^
ÅÅH, detta gjorde verkligen min dag! Min kusin kanske kommer i sommar <3 <3 <3

Annars idag ska jag vara med Louise och vi ska sätta oss i Tanto och dricka Cider och sedan får jag se vart det bär av ^_^ 80's är ju ikväll och det skulle vara så kul att dra med henne dit också. Får se vad som händer helt enkelt.

Igår var Kakan här och hon gjorde min dag mycket mycket bättre än de dagar jag haft den senaste veckan, om man säger så. Kakan är en varelse full med sprudlande energi som bara smittar av sig på en! Det är underbart! Love you, Cookie <3 <3

Oh, jag är bara så lycklig just nu. Även om andra saker inte ser så bra ut, så är jag lycklig, så inåt helvete mycket!

Ciao! :*

No comments: