Tuesday, July 17, 2007

Arvika 07!

Jag har inte orkat skriva, varken igår eller i söndags när jag kom hem. Men Arvika var helt underbart! Jag älskade det! Att jag inte åkt tidigare, är en stor fråga för mig. Jag klarade verkligen av att vara på Arvika och hela det köret, jag är stolt över mig själv!
För att sammanfatta hela Arvika kolla in min bilddagbok, där finns det hur mycket bilder som helst.
Banden som jag såg iaf: Within Temptation, Bloc Party, Scissor Sisters, Frontline Assembly, Nouvelle Vauge, Hocico, Infectec Mushroom, In Flames, VNV Nation och Apoptygma Berzerk... Haha, 10 band hann jag minsann med, bra gjort av mig tycker jag minsann!

Nej, jag ska kila och göra något vettigare av min tid, ska käka middag med Karin idag och ska vara barnvakt imorgon och sedan ska jag hem till ÄlsklingsMalin någon dag i veckan och käka middag, hon är så jävla bra den tösen! Karin också, I looove my cookie! <3

Ciao!

No comments: