Thursday, July 26, 2007

Hur kunde jag?

Jag har en destinkt känsla av att jag verkligen missade något när jag var på Arvikafestivalen och inte såg Metallica, jag är verkligen säker på att jag gjorde fel val. Herrejävlar, jag missade Metallica som hade dubbelt så många besökare som Arvika hade, BUHU! Jag missade en storslagen konsert för att åka på festival. Jag tror aldrig jag gjort något så stort misstag i hela mitt liv, mer än 33 000 människor på Stadion, och ALLA kunde antagligen texterna och sjöng med. Jag är misär just nu, det går över, men FAN jag missade Metallica, de jag bara får orgasm av att titta på, på tv. Haha, hur sjuk är jag egentligen som tror att Arvika kan mäta sig med The Masters of Rock? Jag måste, ja, jag tänker inte ens säga något. Men fatta människor METALLICA!!! Monsterrockarna, som alla som var där ÄLSKAR, på riktigt! Det är riktiga fans, inte som på Arvika.

Nej, nu ska jag muntra upp mig lite tror jag, något måste jag göra, nästa år då jävlar, då blir det Iron Maiden och Metallica (om de nu kommer, som Ulrich sa att de skulle) Då ska jag vara där! PUNKT. Ska bara se att allt matchar ihop varandra.

Jag och min far kommer väldigt bra överens just nu, det är skönt.
Nu ska jag göra lite andra saker.

Ciao!

No comments: