Sunday, July 01, 2007

Meningslösa dagen No 1!

Vaknade i natt av att jag hade superont i min visdomstand och en hals som värkte sönder mig, tog hostmedicin, letade förstrött efter min Corsodyl, men hittar den inte, somnar om, vaknar igen en timme senare då visade klockan 04:50 och det tyckte jag var för tidigt att stiga upp på, så jag somnar om igen, och vaknar varje halvtimme tills klockan är 06:50 och jag bestämmer mig för att gå upp. Gick visserligen och vilade en timme mellan 08 - 09, och somnade nog till, men sen dess har jag varit vaken. Huva! Tittat på film, haft ont i halsen och druckit te, det enda som hjälper just nu. Och rinexin självklart också.

Jag har så ont i mina händer idag att jag är tvungen att ha stöd, fy fan säger jag bara, så sitter jag här, men det är inte speciellt bra väder ute, och jag är sjuk och måste bli frisk inför Arvika. Huva! Nej, jag ska inte klaga, men min röst är fan inte bra. Känns som om jag tappar den hela tiden, helt torrt i halsen. Nej, FY FAN!

Jag har skrivit blogg mer än 2 år nu, och jag är snart uppe i ganska många inlägg, haha! Orka läsa allt, neej, inte direkt.

Nu ska jag kila!
Ciao! :*

No comments: