Saturday, July 28, 2007

Ont i händerna.

Jag vill sy, sy, sy! Och ännu mer jag vill SY! Verkligen jättemycket just nu. Men mina händer gör för ont. Men jag kommer nog sätta igång att sy iaf, jag tänker inte låta mina händer förstöra för mig, som de så kan göra. Nej, jag tänker kämpa tills jag blir gammal. Dessutom tror jag att jag ska titta lite på Madonna, då blir jag på bättre humör. Jag känner mig lite nere, varför vet jag inte, trötthet beror det på tror jag. Men jag mår bra egentligen, bara att jag har så jävla ont i händerna.
Sånt drar ner mig, på riktigt, när jag inte kan göra det jag vill, måste ha stödband igen. Tyvärr, det har gått ett tag nu, då jag inte behövt, men nu är det tillbaka, faaan!

Jag hade det väldigt trevligt på 90's igår, mihi! Trevligt att träffa alla människor, vänner såsom bekanta, och så.
Dessutom kommer mamma hem idag, WOHO!
Jag funderar på att fråga om någon vill se Harry Potter med mig, då jag fortfarande inte sett den. Haha! Men samtidigt måste jag inse att filmen kanske inte kommer vara som jag vill ha den. Så enkelt är det, de tar bort för mycket som är väsentligt, varenda gång.

Nu ska jag kila!
Ciao!

No comments: