Friday, August 10, 2007

Fotosession imorgon <3

Ja, ikväll är det 90's men jag som var bombsäker på att gå, är inte det längre, då jag har en fotosession inplanerad kl. 12 imorgon på dagen, hm, hur ska jag lösa detta. Brorsan kanske skulle följa med vilket jag ser fram emot väldigt mycket.

Jag kan även berätta att jag hittat en man, som gör mig glad, mihi! Han är väldans söt den mannen. Och igår var vi och nattbadade, jag var dock bara i vattnet några minuter, så jävla kallt. Men sen blev jag lite varmare ;) Dock badade inte mannen i fråga alls :( Utan det var bara jag, haha! Men nu har jag badat för tredje gången i år och hoppas på mer nattbad med mannen i fråga. Mihi! Nåväl, jag ska ta det lugnt, men hihi. Nej, jag ska inte berätta mer.

En annan sak skrämmer mig, min Mr Big, som jag har haft länge, känner mig lite för väl, känns det som. Men men, det är bara bra. Jag och han är vänner nu, och det känns väldigt bra, om jag ska vara ärlig. På riktigt.

Nu ska jag välja outfit till ikväll och börja packa kläder till imorgon då fotosessionen äger rum, jag vet nog vad jag ska ha på mig, hihi! Oh, det ska bli så roligt att stå framför kameran igen, som pinuppa! Woho!

Ciao!

No comments: