Friday, August 31, 2007

Måste jag?

Jag vill inte gå ut idag, jag vill bara sova och vila, men att träffa Frida ska bli superduper roligt! :)
Men jag är inte på humör att göra något alls just nu, och inte i helgen heller. Jag vill inte fira min födelsedag, jag vill inte gå på TN, jag vill inte vara social. Jag vill sätta mig och plugga, ja, jag vill faktiskt plugga, det är mycket nyttigare än något annat just nu.
Så jag funderar på att skita i hela helgen och endast plugga, sy och vara hemma. Jag vill bara vara för mig själv ett tag. Dessutom spelar det ingen roll längre att jag fyller år, that's it. Man blir bara ett år äldre, inget annat.

Nej, muntra upp dig själv nu, jag har massor att se fram emot, det har jag verkligen, hehe, nu ska jag bara ta en vecka i taget, haha!

Ciao!

No comments: