Thursday, August 16, 2007

Tvättning är det tråkigaste som finns!

Jag har inget att göra idag, jag väntar på att Kakan ska ringa och se om vi ska göra något. Jag kanske ska ringa henne ist. Jag har tvättat idag, haha! Så roligt det är, 5 jädrans maskiner, hahaha! Så enormt roligt, man ser alltid framemot det när man inser att man måste göra det. Jag behövde egentligen inte tvätta, för min garderob är fortfarande full, men eftersom det ändå regnade ute och jag absolut inte ville dega framför CSI hela dagen bestämde jag mig för att tvätta. 4 timmar har det tagit, med torkning då alltså. Haha, roligt för er att veta eller hur? Men jag ville ha rena kläder iom att jag börjar skolan på måndag, jippi! Äntligen något att göra.

Sen i början av nästa vår ska jag kanske söka en skola som man går i under en termin, det vore så jävla bra att gå lite kurser och hålla på med det jag verkligen vill hålla på med. Nu ska jag se till att allt går i lås också. Det måste göra det. Jag är hoppfull, men inte alltför, ibland går inte saker som man vill. Men i höst ska jag lyckas, där med basta!

Nu ska jag ringa Kakan! Vi ska förhoppningsvis åka till Tokyo tillsammans, det vore ju ändå det bästa! Hallå! Jag vill åka till Paris också och till London och London blir det nog i höst antar jag. RubberBall, så jävla roligt det skulle vara! Mihi!

Nej, nu kilar jag!

Ciao!

No comments: