Saturday, September 22, 2007

Blabbel...

I torsdags var jag hos Kristinelove och under tiden jag var där hann jag beställa hem två par nya skor ^_^ WOHO! Jag väntar fortfarande på skorna från HowCool, det tar förunderligt lång tid denna gång, jag har väntat i över tre månader nu, hm, lagom roligt.

Nåväl. Jag ska snart göra mig i ordning för jag ska träffa Malinälskling ikväll <3 Mihi! I miss her. Väldigt mycket, det ska bli riktigt trevligt att träffa henne och umgås lite, om två veckor är jag i London så här dags, och gör i ordning mig för Rubberball om jag inte räknar helt fel, det är inte lång tid kvar nu, oj oj oj!

Det spelar ingen roll längre, jag kommer aldrig kunna göra alla nöjda, huvudsaken är att jag är nöjd med mig själv, om man säger så. Nu ska jag tanka över musik till min Ipod, den behöver lite mer tycker jag minsann, haha! Så nu är det bara ladda upp tycker jag, även om jag endast typ lyssnar på de 25 mest spelade hela tiden, haha! Men ändå...

Nu ska jag även ladda upp lite videor, tror jag ^_^

Ciao!

No comments: