Sunday, September 09, 2007

Despite all my rage I'm still just a rat in a cage...

Jag sitter hemma en lördagsnatt och för mig gör det ingenting. Jag förlorade min kamera igår, jag blev bestulen, och en kille frågade idag om jag var sugen på lite sex. Vafan, är det för jävla fel på människor som finns egentligen? Hur lågt sjunker man om man snor en kamera på en krog, det är så lågt att stjäla så att det inte finns plats i min hjärna att man kan göra något sådant, alls. Vem får ut något av det? Okej, de som inte har mat för dagen, men herregud alla ni andra?

Jag är pretto, divig, ytlig, djup, svårnådd, ambivalent, jag är allt från svart till vit, jag är ingenting, jag är ensam, omringad av människor, jag har allt, men ändå har jag inget. Jag är besluten, och jag ska lyckas på ett eller annat sätt.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: