Tuesday, September 11, 2007

Jag ska lära mig dansa! Woho!

Imorgon får jag min nya kamera, woho! Jag klarar inte av att vara utan en kamera har jag märkt, nu ska jag dokumentera och föra över bilderna till datorn direkt när dagen är över. Inte vänta en vecka med att föra över dem. Så måste jag göra om jag inte vill bli av med några speciella bilder och nästa stopp: köpa en väska med dragkedja, det är ett måste, ingen ska någonsin kunna sno min kamera igen, i sådana fall ska de dra med sig hela väskan och väskan är jag alltid rädd om, jag borde bara vara mer försiktig med sakerna i väskan, that's it.
Nåväl, lesson learned, inget mer än det.

Snart ska jag sticka iväg och göra något vettigare med min dag, jag borde plugga, men jag har inte orken att göra det, samt städa mitt rum. I helgen är det Hootchy Kootchy men jag ska antagligen åka till Lund, min morbror bor utanför Lund nu och inte i Malmö som innan. Jag skulle själv aldrig byta ut storstadslivet, jag skulle inte klara av att bo i en stad utan tunnelbana, vilket gör det svårt för mig att bo i speciellt många städer om man tänker efter. Hm, sen är ju London ett favoritställe så där skulle jag älska att bo, och de har tunnelbana, konstigt vore det väl annars, inte sant?

Jag ska också lära mig dansa, bugg, foxtrot och alla de danserna, WOHO! Freddie ska lära mig, det kommer bli så grymt, det vet jag och jag ska lära honom sy, hahahaha! Jag tror att jag kommer lära mig dansa snabbare än vad han lär sig sy, med tanke på hur mycket man måste lära sig när det gäller sömnad. I dans gäller det att veta stegen och hålla takten.

Btw, han är tillsammans med henne, och de verkar stadiga, det glädjer mig. Nej, ni har ingen aning om vem jag pratar om. Ni har absolut no fucking idea, jag lovar! Haha, men att jag är glad åt just det, betyder att jag kommit en bit. Men han är ändå, ja, han är ändå, och kommer alltid vara.

Ciao!

No comments: