Wednesday, September 05, 2007

Keltisk musik...

Jag vill lära mig steppa, så hemskt mycket så det inte är sant. Jag vill verkligen lära mig det. Det skulle vara så roligt att kunna. Någon som vill steppa med mig? Lära sig irländsk steppdans? Någon? Haha, jag betvivlar det starkt, om jag säger så.

Jag är även väldigt inne på att lyssna på keltisk musik, jag bara älskar det. Jag blir så lugn inombords av att lyssna. Mer än så kan jag nog inte säga om det, jag blir bara så stillsam och så lugn och det känns bra. Jag lyssnar på det just nu.

Ibland, ja ibland måste man ta vissa beslut som man inte vill ta, man önskar att man kunde göra annat men man kan inte det. Jag vet inte om jag är redo, men jag vet att jag måste. Nej, nu ska jag inte tråka ut er om detta. Men jag är trött och då tänker jag inte korrekt.

Igår stötte jag på en person jag absolut inte ville stöta på, han var på mottagningen och kände igen mig, han sa att jag var lika söt som innan. Hm. Jag ville inte prata med honom och jag gjorde det ganska tydligt, det gjorde jag genom mitt kroppspråk tror jag.

Jag träffade en asrolig kille idag på geografin, haha, han och jag skrattade hela vägen tillbaka från lektionen och pratade om allt möjligt, jag hoppas att jag får lära känna honom lite bättre, det hoppas jag verkligen på. Nåväl, lite får jag väl lämna åt era huvuden att fantisera om, hahahahahahaha!

Ciao!

No comments: