Sunday, September 16, 2007

Nu är helgen över...

Nu är jag hemma igen, och jag har massor att berätta. Träffade Carolove igår, och fan vad vi har vuxit, vi är inte små barn längre, inte alls någonstans. Caro förstod och jag förstod, det är som om vi har en helt ny öppnad underbar relation mellan oss, vi behöver inte prata varje dag eller träffas så ofta, vi finns för varandra, när det krisar och när det är super, det spelar ingen roll.

Jag var alltså nere i Skåne i helgen och det var låångt neeer och lååångt att åka hem, tog flera timmar, vi körde enligt hastighetskontrollen, eller vad man nu säger, alltså 110km/h, okej, lite mer, men men.

Nu måste jag kila typ, har prov imorgon och ska läsa till det. Funderar på att skita i matten imorgon och gå upp och plugga hela dagen, det vore något det tror jag, haha jag är så kass på att plugga >_< Men men, det löser sig, jag vet vad jag ska kunna till provet, så enkelt är det. Ska bara lära mig lite mer. Oh, detta ska gå bra har jag bestämt.

Ciao!

No comments: