Tuesday, October 02, 2007

2 dagar kvar till London! <3

Ja, igår skrev jag då inget, tyvärr, orkade inte... Satt med en labbrapport hela dagen (kändes det som) och jag hoppas att jag fick till den!

Om två dagar är jag i London, det är sinnessjukt, jag åker verkligen. Det ska bli så otroligt kul. Nu ska jag bara fixa de sista sakerna och börja packa, det är mycket som ska ner, haha! Stora väskan som inte får vara fylld pga att jag ska ha med mig en hel del saker hem, haha, så enkelt är det bara, jag kommer ha två par nya skor med mig hem, helt sagolikt underbart! Och två till hade jag tänkt, ska bli sjukt roligt och sen ska jag självklart beställa hem lite andra saker, hehe! OHLALA!
Och pappa skickar med mig pengar till vissa saker.

Jag ska köpa en parfym också, har dock inte bestämt mig för vilken det blir ännu, får se, men någon ska jag iaf köpa hem, Coco Mademoiselle hade jag tänkt mig eller någon från Dior, hehe, jag har ingen parfym varken från Chanel eller Dior, dags att skaffa tror jag.

Nu ska jag kila!


Ciao!

No comments: