Wednesday, October 10, 2007

Kallt i Sverige...

Nu har jag varit hemma i två dagar och här är det kallt, men jag vänjer mig, det gör man alltid. Nu vill jag visserligen åka tillbaka till London, bosätta mig där och jobba där, det vill jag mest av allt, om man säger så. London är en drömstad. Allt finns där.

Ikväll är det Gwen Stefani som gäller, ska se henne med en massa människor jag känner, men först ska jag käka middag med Malin, det ska bli trevligt att träffa henne igen.

Jag börjar bli irriterad på vissa människor, inte alla, och jag säger inte vilka, men jag blir irriterad som fan när de öppnar munnen och ska säga något. Jag är inte på humör just nu, så enkelt är det.

Nu måste jag göra i ordning mig och så, ska iväg om en timme, oh my.

Jag saknar Anna (från London) jättemycket! Inte OK!

Ciao!

No comments: