Tuesday, October 09, 2007

Tillbaka från London!

Hemma från London, tråkigt som tusan, jag vill vara i London, jag älskar staden. Men nu är jag hemma och har skolan att gå till och så ska jag se Gwen Stefani imorgon också, hehe! Sweet, men inget kommer nog slå London, det tror jag inte. Just nu vill jag tillbaka och shoppa mer, som om jag inte har shoppat tillräckligt mycket redan, vilket jag har. Hahahaha! Nu ska jag nog inte shoppa på ett bra tag tror jag.

Rubberball och Torture Garden var så jävla roliga det var helt underbart och så mycket fint att titta på, det är sagolikt alla klädde upp sig, nästan bara i latex, hahaha, I LOVE IT!

Och att träffa Anna var nog visserligen det bästa under hela resan tror jag, jag har inte njutit i någons sällskap på länge som jag gjorde i hennes, vi är så jäkla lika, och vi kan skratta åt det mesta :D I LOVE YOU SWEETY!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: