Friday, October 26, 2007

Tristess i en enorm mängd.

Jag borde vara på partyhumör, men jag är inte det. Jag vill inte gå till 90's, jag vill inte se fulla människor, jag vill vara hemma i min soffa och isolera mig. Läget är antingen så går jag ut, träffar vänner, eller isolerar mig, valet är nog inte så svårt egentligen.

Jag börjar tröttna, tröttna, tröttna, tröttna på så enormt mycket så fruktansvärt snabbt.
Jag är inte på humör, så enkelt är det bara.
Låt mig vara i fred, jag vill vara ifred utan att ni ska lägga er i en massa saker och ha frågor om allt jag gör. Bättre att hålla käften då för jag mår inte bra av det.
End of discussion.

Nu till något roligare, idag träffade jag Frida, det var riktigt mysigt. Jag var dock alldeles för trött, förlåt för det Frida. Och åkte hem tidigt. Hon har ett hjärta av guld den tjejen.
Jag hade också prov idag, det gick helt okej, jag hoppas att det gick vägen.

Nu har jag höstlov!
Ciao!

No comments: