Tuesday, November 13, 2007

Vad gör jag för fel?

Ibland undrar jag, vad jag gör för fel, för något måste jag göra, då människor drar sig undan mig. Jag undrar och jag kommer fortsätta undra tills jag får svar. Varför drar sig människor sig undan från mig? Jag känner mig liten och svag just nu och behöver en famn att krypa upp i, men jag finner ingen lämplig. Det går över, det är så jag måste tänka. Det är bara såhär just nu och inte för alltid.

Jag ser ialla fall fram emot Stadion den 16/7-2008, då smäller det, IRON MAIDEN! FOR LIFE! Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli så underbart! Med Millan ska jag gå, ska bli helt sagolikt! De spelar 80-tals klassikerna, oh, jävlar vilket drag det kommer bli! Nu är det nedräkning som börjar. Sakta men säkert!

Annars har jag inte så mycket att säga känner jag, en video skulle nog sitta bra och det ska jag nog leta reda på just nu, någon som talar om hur det faktiskt är. Men som alla inte förstår.

Ciao!

No comments: