Sunday, February 03, 2008

I don't give a flying fuck what you think!

Idag är en sådan dag då pappa talade om för mig att om jag inte städar tar han ut mina mattor, vilket resulterar i att jag panikstädar idag och imorgon! Så enkelt är det, nu ska all skit ner och rensas och bli snyggt. Så enkelt är det. Jag märker att jag slarvar om jag bara gör det ytligt, nu gör jag det noggrant, så är det. Jag ska städa så att mina händer blöder riktigt mycket i natt, eller tills jag däckar. Så enkelt är det.

Om 5 dagar åker jag upp till Gävle, mest för att komma bort, men vad rymmer jag ifrån, det finns där uppe också, det finns överallt, jag kan nämligen inte rymma från mig själv. Hur mycket jag än vill. När ska jag sluta rymma och lösa sakerna jag har med mig själv, jag vill och snart gör jag det, utan tvekan, så enkelt är det. Det finns ingen väg tillbaka när man väl bestämt sig för att nå sitt mål.

När ska människor inse att vara överförfriskad och bete sig som en idiot inte är okej? När ska vi bli vuxna nog att ta hand om oss själv, jag ser bara på människor som finns i min närhet som jag träffar på krogen, eller överallt. De har ingen kontroll på hur mycket de får i sig, de beter sig som idioter och jag vet inte var jag ska ta vägen, jag passar inte in bland människor som är för fulla för att kunna bete sig normalt, NÄR SKA NI VÄXA UPP, ni är för fan äldre än mig? Varför känner jag mig så pass vuxen att jag inte behöver supa skallen i bitar för att ha kul, det räcker med att man dricker några glas, men inte mer. Det blir bara fel. Nej, jag ska inte klaga men det är så jävla lätt att se hur människor är när de är fulla och man själv är nykter. Det är inte okej!
VÄX UPP! Sluta bete er som ni är 18 när ni minst är 5 år äldre! Den som känner sig träffad, you're welcome! Jag säger som Joel sa till mig i fredags, kan ni inte ta mig för den jag är så back off, literally. Jag måste bort från Sverige, så enkelt är det, jag står inte ut längre. Jag sticker så fort jag får in någon fot någonstans.

Btw, inaveln i Sthlm börjar bli komplett. Så är det. Inte inavel på riktigt, men snart har nog alla någon gemensam sängkamrat, om det inte redan är så.

xo xo
Ciao!

No comments: