Tuesday, March 11, 2008

This is my rifle...

Jag borde städa, göra i ordning mig och ta det lugnt, försöka lära mig sova utan mediciner, sluta röka, allting på samma gång. Hur ska jag lyckas hålla ihop mitt liv? Jag vill sluta röka, men det är jävligt svårt att sluta med något som man mår bra av psykiskt, för inte mår jag bra fysiskt av det. Så enkelt är det. Jag ska börja på sjukgymnastiken igen, försöka börja träna yoga och pilates och få en väldigt fin och slimmad kropp, inte muskulös, för det vill jag inte ha, men vältränad och fin, inte som den ser ut nu och då handlar det om rätt mat och rätt träning för mig. Jag funderar på att strunta i fibromyalgin, jag orkar inte med den, den har funnits där så pass länge nu att jag inte orkar längre så enkelt är det.

Jag vill så gärna åka till Arvika i år, Combichrist kommer, så jag ska försöka övertala människor några människor att vi ska åka, haha! Så jävla sweet och sen till Wacken med baby om det så att säga, funkar mellan oss. Vilket jag hoppas på. Jag hoppas verkligen det. Jag funderar på att fråga om jag kan komma upp i slutet av mars till honom, stanna över en helg och sedan åka hem. Visserligen kanske inte helgerna är bäst, men det funkar för oss. Jag ska snart iväg men jag har jättemycket tankar jag vill dela av mig med, som jag vill försöka få ur mig, men som jag kommer välja att ha kvar inom mig, pga personliga skäl.

Jag vill se Matrix, nuuu!!!

xo xo
Ciao!

No comments: