Thursday, April 24, 2008

If it tastes then it costs... a lot...

Idag är en till dag då jag vaknat tidigt och försökt somna om, men inte lyckats. Det är lönlöst, jag sover bara 8-9 timmar per natt, period. Det går endast att få mig att sova mer om jag sover jättelite ena natten, knappt något och sedan sover jag mycket dagen därpå. Annars 8-9 timmar, det är som om min kropp är inställd på att endast sova den tiden, inget mer, även om jag vill.
Igår satte jag mig vid overlocken och började göra i ordning klänningen som min kusin ska ha på sig, den kommer att bli enormt vacker bara jag får till den helt och hållet. Den ska vara perfekt, alla sömmar, allt. Den ska även sitta perfekt på henne, ska bli så kul att äntligen få visa upp att jag kan skapa för människor. Men smakar det, så kostar det.

Om en vecka är jag i Malmö vid det här laget och jag ligger antagligen och sover, då vi varit ute hela valborgsmässoafton. Haha, ska till Köpenhamn då, woho! Jag längtar som en galning, ni förstår inte hur skönt det är att komma bort från allt här uppe.

Nya avsnitt av Gossip Girl kommer nu, det är också jäkligt roligt, enda problemet är att man nu måste vänta en vecka i alla fall innan ett nytt avsnitt släpps. Men kul är det att titta på det.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Kristine said...

Men Anna, vad klassar du som god natts sömn? Om jag hann med att sova 8-9 timmar per dygn skulle jag vara glad. Det är ju mer än en tredjedel av dygnet, hur mycket mer kan man sova? Du kommer märka sen när du jobbar heltid att 8-9 timmar hade varit rena drömmen mot de 6-7 du hinner med om du ska ha en fritid också. :)