Thursday, May 01, 2008

Copenhagen Zombie Crawl!

Första maj, dagen då våren verkligen ska komma. Men om det är vår ute, det vet jag inget om. Det regnar och jag är smått sliten från att ha kommit hem klockan 5 i morse, en lagom bra tid att komma hem från Köpenhamn och varit zombie, hehe! Kul som fan hade jag i alla fall om man säger så. Hade det riktigt riktigt trevligt, det var massor med zombies där, det var ju som sagt Copenhagen Zombie Crawl, hehe, ni får se bilder därifrån sen, när jag laddat upp dem. Jag vet att jag vill vara zombie igen och jag hade verkligen så roligt som man kan ha, fast jag frös och var kall, men jävligt mycket Bacardi blev det igår i alla fall! De har mycket bättre Breezers i Köpenhamn. Hoho!

Så har nu våren kommit med allt som den för med sig, nu väntar jag på sommaren, den vill jag ska vara solig och varm, även om jag inte sitter i solen, så gillar jag att vara i skuggan, läsa en bok och ta det lugnt. Det gillar väl alla egentligen?
Jag hade iaf en utmärkt Valborgsmässoafton och en bra början på Maj.

xo xo
Ciao!

No comments: