Wednesday, June 04, 2008

Fuck it up and let it go!

Nu har jag drömt otäcka drömmar två nätter i rad, som jag inte förstår mig på överhuvudtaget. De är bara allmänt obehagliga om man säger så. Men det är bara drömmar om man säger så, inget annat och det är väl tur om man säger så. Jag har aldrig drömt något som sen slagit in och det är väl tur det, med tanke på vad jag drömmer. Men ändå drömmarna är ändå så pass verkliga att de kan ha varit verkliga, det skrämmer mig.

Idag ska jag sy, städa, baka och vara hos psykologen, det ska bli en intressant dag om man säger så, mycket man ska hinna med. Men jag hinner om jag tar en sak i taget, imorgon är en stor del över och det blir skönt om man säger så, då är det bara resten kvar, eller två saker och dessa kommer flyta på normalt om man säger så. Det är inför imorgon jag är stressad och uppjagad, imorgon tar min bror studenten och vi ska ha mottagning här. Vi får se hur det går, om det går som jag vill, funkar allt.

Jag vill till Arvika och funderar starkt på att åka, om man säger så. Men då ska jag bo ensam i ett tält och liknande, självklart kommer det finnas tonvis med människor där som jag kan vara med, men ändå att inte ha någon att åka med, känns lite träligt. Visst jag tycker om att vara ensam och jag sov mestadels själv i Malins tält förra året på Arvika, så jag fick min privata del lite sådär. Det gillade jag, men ändå är det skönt att ha någon att åka med, i år har jag ingen. Vi får se, om jag åker, missar jag en annan sak. Men det kommer ca 20 band till Arvika som jag vill se, HA! Slå den om ni kan. 20 band! Hahahaha! Snacka om att jag skulle tillbringa mycket tid på festivalområdet istället för i campet, men det är ju i campet allt det roliga händer och där alla underbara människor är. Arvika är en så jävla mysig festival och jag vill så gärna åka. Vi får helt enkelt se hur det blir. Eller om jag gör något annat... Men att missa Combichrist, det är fan dåligt av mig.

Nu ska jag städa tills klockan är 11 och sedan ska jag bege mig in till stan och sedan hem och börja sy och baka... Denna dag kommer att gå snabbt känner jag.

xo xo
Ciao!

No comments: